2014. május 3., szombat

Díj

Sziasztok! Sajnos most nem új résszel jövök, arra még várni kell, hanem egy díjjal.
Szabályok:
- Írj magadról 11 dolgot
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küld tovább 11 embernek

11 dolog rólam:
  1. Könyvet írok, már csak pár hónap és kész lesz.
  2. Szerelmes vagyok
  3. Essence mániám van
  4. Egyszer elszeretnék jutni Párizsba
  5. Korán kelek azért, hogy még fél órára vissza aludhassak
  6. Hirtelen haragú vagyok de könnyen válok depissé
  7. Imádom a Tally Weijl-t és egyszer szeretnék elmenni vásárolni a Claire's-be és a Forever 21-ba.
  8. Amikor csak tehetem ki van festve a körmöm.
  9. Imádok olvasni
  10. Nem egyszer éltem át paranormális jelenséget.
  11. El akarok költözni
11 válasz:
- Mi a kedvenc színed?
Imádom a lilát, a türkizt és a barackszínt.
- Melyik suliba jársz?
A Lévay-ba.
- Hány éves vagy?
14
- Mikor kezdtél el blogolni?
10 éves koromtól szentelem az életem az írásnak.
- Miért kezdtél el blogolni? (bocsi, ezt muszáj volt...)
Mert úgy éreztem muszáj kiadnom magamból a történeteimet és kíváncsi vagyok, hogy az emberek mit gondolnak az írásmódszeremről.
- Melyik a kedvenc blogod amit olvasol?
Felelsz vagy mersz, illetve a Hajótöröttként, ja és a Bitches, no meg Az Elnök lánya, ja és a Without Shadow
Mind fantasztikus:) De ezenkívül még van egy pár ami miatt tűkön ülök :D

- Van kabalád? Ha igen mi az?
Van, az Eiffel-torony medálja ami mindig a kulcstartómon fityeg.
- Van olyan könyv amit már többször is kiolvastál? Ha igen, mi az?
Természetes. A Lódobogástól a Larás könyvek, A neveletlen hercegnő naplója összes része, Harry Potter könyvek, Alkonyat minden része, Szjg
- Miért kell ennyi kérdést írni???... (sorry, erre nem kell válaszolnod...;) )
:D
- Melyik a kedvenc napod a hétből, és miért?
A péntek mert akkor kevés órám van, és végre kifesthetem a körmöm és sokáig aludhatok xD
- Mi volt a legőrültebb dolog, amit elkövettél 2013-ban?
Másfél órát sétáltam a nyakig érő dzsumbujban a két legjobb barátnőmmel, hogy "lerövidítsük" a visszafelé vezető utat. Nem sikerült :P

Sajnálom, de annyira régóta piszkozat már ez a bejegyzések között, ezért nem írok kérdéseket és megtartom a díjat :D De amúgy sem tudnék választani a sok csodás blog közül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hello:)