2014. január 26., vasárnap

3.rész

Csuromvizes nyakkal ültem fel az ágyban. A szívem hevesen vert én pedig remegő kezekkel nyomtam le a berregő vekkert. Csak nyugalom-nyugtattam magam. Csak egy rossz álom volt. Egy újabb. Ha az utolsó mondatomat hangosan mondtam volna ki, merő gúny sütött volna belőle. Már második napja van rémálmom és nem tudok ellene semmit sem tenni. De most nem a sulival volt kapcsolatos. Hanem Tommal.
Egymás mellett sétálgattunk és nevettünk. Vicces válaszokat adott, pont úgy ahogyan elképzeltem. Persze ha álmodik az ember. Egy parkba értünk. Mindenhol rózsák és virágba borult cseresznyefák. Egy tökéletes álomkép. Nem sokat mehettünk alig száz lépést mikor a park közepéhez értünk ahol egy gyönyörű márványszökőkút volt Cupidó szoborral. Leültünk a szökőkút szélére. Testével félig felém fordult mire én is így tettem. Lassan megfogta a kezem majd felém hajolt. Távolról észleltem csak, hogy a park fáinak virága mind lehull és a rózsák mint hervadt kórók álltak ki a földből. Ráadásul a gyönyörű világoskák ég is szürkébe borult. Tom egyre közelebb hajolt, a következő másodpercben pedig egy kígyó csusszant közénk. Ijedtemben felsikoltottam és felugrottam. Tom is is így tett. De ő nem a félelemtől ugrott fel. Várakozóan tekintett a hosszú kígyóra és keresztbe fonta mellén két karját. A kígyó belém mart én pedig a földre rogytam. Fájdalmaim voltak. Potyogó könnyekkel néztem a kígyóra aki egy szempillantás alatt változott át Chestityvé. Szűk, vörös miniruhát viselt és odaszökkent Tomhoz. Gyengéden belekarolt mire Tom maga felé fordította és lesmárolta. A csókuk után mindketten ördögien vigyorogva néztek rám majd Chestity hangosan sziszegni kezdett:
~Soha nem lesz a tiéd! Ő az enyém!-azzal eltűntek én meg ottmaradtam szenvedve.

Miközben próbáltam megnyugtatni magam végignéztem a szobámon. A barack sárga színű falat alig lehetett látni a sok száz kitűzött rajzom miatt. Az ágyam az erkéllyel szembeni, rövidebb falnál volt. Mellette egy kis éjjeliszekrény. Az ajtóval szembeni oldalon van az íróasztalom és a cipős fiókom meg egy polc. Annál a falnál ahol az ajtóm van, ott van a fehér szekrénysorom ami mindössze három darabból áll. Meg az a rozoga szék és egy apró puff. Az erkélyes falnál van egy kis polc amin az aranyhalam pihen. Felkeltem az ágyból és kaját szórtam neki ezután bevonultam a fürdőszobába.
Kifésültem a hajam majd hagytam, hogy természetesen omoljon a hátamra. Kevés szempillaspirált és szájfényt leheltem magamra majd visszamentem a szobámba. Megálltam a szekrényem előtt és azon tanakodtam mit vegyek fel. Végül egy vajszínű ruha és egy bézs kardigán mellett döntöttem.Felvettem magamra még találomra három karkötőt és egy nyakláncot majd a táskámat felkapva a konyhába indultam. Belenéztem a hűtőbe mit vihetnék enni. Nem volt olyan nagy választék ezért kiemeltem az első dolgot ami a
healthy food tastes better afterwardskezem ügyébe került. Tonhalsaláta meg egy üveg ásványvíz. Beledobtam az uzsis zacsimba majd felvettem a balerinacipőm és elindultam Sierrához. Megint ő volt kint hamarabb. Haja szépen be volt sütve, lábán aranyos magassarkú. Na és ne feledkezzünk el a szokásos sort és póló kombójáról.
-Szia Si!-öleltem át jó erősen.
-Szia Daniela! Tudsz róla, hogy megfojtasz?-kérdezte suttogva mire nevetve elengedtem.
-Bocsi!-mentegetőztem.
-Nem tesz semmit!-legyintett majd egymásba karolva elindultunk.
A suliba érve megkönnyebbülés mégis a szorongás érzése fogott el. A termünkben mindketten leültünk a helyünkre és egymás felé fordulva beszélgettünk. Mikor Paul beszambázott a terembe Sierra rögtön rávetette magát. Én gyors öleléssel köszöntem neki.
-Megoldódott minden bajod?-nézett rám kedvesen. Sierrán kívül ő tolerálja legjobban a hangulatingadozásaim.
-Persze. Hála a gyönyörű barátnődnek-mosolyogtam.
-Ő mindig minden gondunkat megoldja-helyeselt Paul.
-Igen?-húzogattam a szemöldököm kissé félre értve a helyzetet. Persze, hogy csak szívatásból csinálom.
-Ne értsd félre-kezdtek el egyszerre tiltakozni. Bár tényleg csak heccelésből mondtam ezzel elárulták magukat.
-KO gerlepár-nevettem fel őszintén.
-Mivel árultuk el magunkat?-kérdezte Paul miközben ő is felnevetett.
-Abból, hogy egyszerre kezdtetek el tiltakozni. Ráadásul Si-nek a feje tiszta vörös és most is elmereng valahová a távolba miközben fapofával vigyorog. Ezt nem lehet nem észrevenni-adtam logikus választ.
-Igaz. Ez ugye köztünk marad?-vakarta meg a fejét.
-Nem Paul! Csak arra vágyom, hogy elmondhassam mindenkinek, hogy lefeküdtetek! De lökött vagy!-mire mindketten felnevettünk.


Tompán érzékeltem a körülöttem lévő két személy párbeszédét. Egy emlék villant át az agyamon.
Éppen vacsorázni készültem Paullal. A gardróbomat túrtam fel valami tűrhető ruha miatt. Fontos volt nekem ez az este. Kopogást hallottam.
-Igen?-kérdeztem ki sem bújva a gardróbból.
Anyu jött be az ajtón, kezében egy szatyorral.
-Bejöhetek?-hangja lágy, halk és kellemes volt.
-Csak nyugodtan-válaszoltam oda sem figyelve mert megakadt a szemem egy darabon. Nyakig könyökölve a gardrób mélyéről húztam elő a tökéletes darabot. Sötétkék, térdig érő félvállas ruha, derékon jól beszűkítve alul pedig kissé lazább. Már akkor amikor magamhoz öleltem a puha szatén ruhát már akkor tudtam, hogy Paul szája tátva fog maradni.
-Na, megtaláltad amit kerestél?-lépett mellém anyu a nagy rumliban.
-Igen. Ez a mesés ruha. Ezt kell ma felvennem-lelkendeztem.
-Örülök. Hoztam neked valamit.
-Mit?-lettem rögtön izgatott.
-Nézd meg-mutatott az ágyamon lévő szatyorra amire én rögtön rávetettem magam és kiöntöttem a tartalmát. Volt ott egy cipős doboz amiben egy aranyos magassarkú hevert. A következő egy Chanel parfüm volt. Már ekkor ragyogtam. Viszont a harmadik dologtól ráncokba szaladt a homlokom és kissé égve meg felháborodottan szólaltam meg.

HpShFfhMFAk.jpg (500×500)-Anya!-hangom olyan fura volt mint még soha.
-Emiatt nem kell kínosan érezned magad!-tette rá kezét a vállamra.
-Dehogynem! Főleg ha az anyámtól kapom!-mire ránéztem az említett kínos darabra. A melltartó pánt nélküli volt, párducmintás, a mellrészen fekete csipkével. A tanga ugyanolyan párducmintás, fekete csipkével az alján és fekete harisnyatartóval.
-Nyugodj meg kislányom!-próbált nyugtatni.-Úgyis tudom mire készültök. Ha ma vacsorázni mész Paullal és csak holnapra számíthatok rád akkor gondolom nem csak filmet fogtok nála nézni. Amúgy meg, ha már erre készültök akkor legalább csábítóan nézz ki!-kacsintott rám majd kiment a szobából.
Egyrészt elborzadtam, hogy anyám ilyen ügyben kacsintott rám és, hogy ilyen dolgot ajándékoz nekem. Másrészt pedig örültem, hogy kaptam egy ilyen cuccot mert én nem is gondoltam rá.
Felkaptam a cuccaimat és átvonultam a fürdőmbe. Ott belebújtam a szexi fehérneműbe meg a fekete harisnyába azután pedig felvettem a gyönyörűséges ruhám. Gondosan besütöttem a hajam, majd kisminkeltem magam. Füstös smink, szemhéjtus és szemceruza meg egy vadítóan élénk színű, és hosszan tartó vörös rúzs. Befújtam magam a parfümmel majd belebújtam a magassarkúba és visszatipegtem a szobámba, hogy összepakoljam a fekete kis táskám.
Nyolckor a csengő hangját hallottam. Rögtön felpattantam és elordítottam magam.
-Majd én nyitom!-közben leszáguldottam a lépcsőn. A nappaliban összeütköztem Gabe-bel, a bátyámmal.
-Hová ilyen ruhában?
-Semmi közöd hozzá-vakkantottam oda neki majd szélesre tártam az ajtót. Paul gyönyörűen festett szmokingjában. Elvarázsolt szeme kéksége és gesztenyebarna haja.
-Gyönyörű vagy-suttogta miközben elmosolyodott.
-Köszi-pirultam el.
-Mehetünk?-szeme csillogott.
-Persze-vettem fel a kabátom és beültem Paul kocsijába.
Az étteremben kellemes zene szólt. Elvették tőlünk a kabátjainkat majd az asztalhoz vezettek.
Kellemes, eldugott helyen volt. A pincér odaadta nekünk az étlapot amit alaposan átböngésztünk majd rendeltünk. Miközben ettünk, halkan duruzsoltunk egymás fülébe. A vacsora végén újra kocsiba szálltunk és elhajtottunk hozzájuk. Senki nem volt otthon, csupán mi. Felmentünk Paul szobájába. Halkan bekapcsoltuk a tv-t és az ágyán ülve néztük.
-Szeretlek!-öleltem át a nyakát miközben megcsókoltam.
-Szeretlek-suttogta két csók között.
Ezután minden olyan ösztönösen történt. Hevesedett a csókunk én pedig beletúrtam a hajába miközben felmordult. Eldőlt miközben én még mindig belé kapaszkodva csókoltam így rádőltem. Összekulcsolt kezeink a feje fölött voltak. Lassan elengedte őket és felnyúlt a ruhámhoz. Lassan leszedte rólam én pedig a pólóját kaptam le. Lassan a melltartómhoz nyúlt......
És akkor becsöngettek én pedig a csengő hangjára felriadtam kellemes emlékemből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hello:)